Veelgestelde vragen Chococlub spaarprogramma

Aanmelden

Aanmelden via de website

Je vult het aanmeldformulier in op de website.

Je krijgt een welkomstmail waarin de mogelijkheid wordt gegeven om de Wallet Pass toe te voegen.
Vanaf dat moment kun je sparen in al onze winkels.

Aanmelden met een fysiek spaarpasje

Je meldt je in een winkel bij een medewerker en geeft aan mee te willen sparen.
De Rousseau medewerker pakt een nieuw spaarpasje en scant deze.
Na het invullen van het e-mailadres kun je sparen in al onze winkels.

Aanmelden via QR Code in de winkel

Je scant de QR code vanaf de flyer of poster in de winkel en vult het formulier in.
Vervolgens krijg je de mogelijkheid om de walletpass meteen toe te voegen.

Je krijgt binnen enkele minuten een welkomstmail waarin de walletpass toegevoegd kan worden.
Vanaf dat moment kun je sparen in al onze winkels.

Mijn spaarpas

Ik ben mijn spaarkaart kwijt. Wat nu?

Vervelend dat je je spaarpast bent kwijtgeraakt. Maar geen zorgen; dit kun je doen:

Je kunt een nieuwe spaarpas aanvragen door naar één van de Rousseau winkels te gaan waar je punten spaart. Zij hebben spaarpassens op voorraad, waardoor je gemakkelijk en snel een nieuwe in handen hebt. Om je punten over te zetten op de nieuwe kaart, zorg je er bij de eerste transactie voor dat je de spaarpas met hetzelfde e-mailadres registreert als waarop je verloren spaarpas geregistreerd stond.

Het is echter nog makkelijker om digitaal mee te sparen via de Wallet Pass!

Hoe koppel ik meerdere pasjes aan één account?

In de regel spaar je punten met één spaarpas, deze worden echter geregistreerd op je e-mailadres. Wanneer je dus meerdere pasjes hebt en deze aan hetzelfde e-mailadres gelinkt zijn, spaar je automatisch met deze pasjes op één account.

Mijn fysieke spaarpasje heeft een ander nummer dan mijn digitale. Wat nu?

Geen zorgen! Elk pasje is uniek en heeft daarom een unieke code. Je kunt met meerdere pasjes sparen op één account, zolang alle pasjes binnen jouw bezit geregistreerd staan op hetzelfde e-mailadres.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Wil je je e-mailadres waarop je spaarpas geregistreerd staat wijzigen? Stuur dan een mail naar chococlub@rousseau.nl met je oude en nieuwe mailadres en zij kunnen je e-mailadres voor je wijzigen.

Sparen en verzilveren

Hoe werkt sparen en verzilveren?

Sparen doe je in de winkel zelf bij aankoop van chocolade. Voor elke bestede euro word 1 punt op je account bijgeteld.

Rousseau bepaalt voor haar klanten waarvoor jij kunt sparen en voor welk aantal punten. Zodra je voldoende punten hebt gespaard, kun je besluiten je punten te verzilveren voor een beloning!

Waar zie ik mijn gespaard aantal punten?

Als spaarder heb je ook MijnChococlub toegang om je account te beheren. Hier kun je ook het aantal gespaarde punten bekijken.

Ga hiervoor naar MijnChococlub >>

Contact en voorwaarden

Waar vind ik de algemene voorwaarden van de Chococlub?

De algemene voorwaarden van het Chococlub spaarprogramma kun je hier bekijken >>

Mijn vraag wordt hierboven niet beantwoord, wat nu?

Als jouw vraag hierboven niet wordt beantwoord dan kun je natuurlijk contact opnemen met ons. Zodat we je kunnen helpen met je vraag en zo goed mogelijk helpen hiermee. Vragen graag uitsluitend per email stellen via chococlub@rousseau.nl. Je mag je vraag natuurlijk ook in de winkel stellen.

Back to top